Wednesday, August 29, 2012

Hvorfor skal det være så svært?

Hvorfor er det sommetider så svært for mig at tage mig sammen til at motionere, når jeg har det så godt bagefter og undrer mig over, hvorfor jeg ikke gør det oftere?! Hvorfor kan det ikke være lige så enkelt som at børste tænder? Jeg tror aldrig, at jeg bliver en af dem, der bliver rastløs, hvis jeg ikke får motioneret, men jeg håber at komme så langt, at det bare er noget jeg gør.
Why is it so difficult for me to pull myself together to go to the gym, when I feel so good afterwards and wonder why I don't do it more often?! Why can't it be as simple as brushing teeth? I don't think that I'll ever become one of those persons, who become restless if I don't go, but I hope to get to that point, where it is something that I just do.

No comments:

Post a Comment