Monday, September 17, 2012

Tasken! - The Bag!



Click the photo to see the whole text

Endelige - endelig!
Jeg har fundet den! Tasken! 
Den, der ikke råber. Læs: logoer over det hele – jeg har altid syntes, at hvis jeg skulle være en omvandrende reklamesøjle, så skulle jeg have penge for det. Ikke betale en formue. Jeg har det bare lidt svært med store, råbende logoer! 
Den, der ikke kostede 2½ månedsløn. Det er en kun taske, for pokker! Jeg kan godt lide kvalitet, men der må være en grænse. Fordelen er, at hvis prisen er ok, så er der mulighed for at skifte ud om et stykke tid – hvilket jeg som regel ikke gør, hvis tingen fungerer.
Den kan indeholde alle mine personlige ting + mit elskede kamera! Og en tablet. Den vejer selvfølgelig en ton, men det er ikke taskens skyld!
Og i modsætning til alle logo-taskerne har den rum! Fede lynlåse!! Jeg har aldrig fattet det dér med et stort hulrum! Det har jeg selvfølgelig, når det kommer til stykket, for det tvinger os til at købe alle slags små opbevarings-punge til at have alle småtingene i, så de ikke ligger og rasler rundt.
Men det behøver jeg ikke :-) !
Og så ser den hyggelig og brugt ud – og den skal den nok blive. Jeg har en god mavefølelse!



Finally – finally! 
I have found it! The bag!
The bag, which doesn’t shout. Read: Logoes all over – I have always thought that if I should be a walking advertisement, then I should be paid for it, not pay a fortune for it. I have a bit of difficulty with big – yelling – logoes!
The bag, which didn’t cost 2½ months of salary. It’s only a bag, for Pete’s sake! I like quality, but there must be a limit. The advantage is that if the price is ok, there is a possibility to change after some time – which I normally don’t do, if it works.
It can contain all my personal stuff + my beloved camera. And a tablet. Of course it weighs a ton, but I cannot blame the bag for that!
And in contrast to all the logo-bags it has compartments. Cool zippers!! I have never understood the bag which is just one big compartment! Well, I do understand, because then we have to buy all kinds of small purses for all the nick-nacks, so they aren't all over the place. But I don’t need that :-) !
And then it looks “raw” and used the cool way – and it will be! I have a good stomach feeling.

No comments:

Post a Comment