Saturday, October 6, 2012

Et modeindslag - A Fashion Spot


Click the photo to see the whole text

Dette er normalt ikke en modeblog, men jeg kan bare ikke overse god personlig stil. Jeg bliver altid fascineret af mennesker, som gør ting på deres egen måde, uanset om det drejer sig om tøj eller om indretning.
Jeg mødte denne fantastiske pige i en forretning i København. Hvis jeg beskriver hende, lyder det sådan: Sort top med blonderyg, der afslørede konturer af en stor, flot ryg-tatoo, pailliet-haremsbukser og rå bløde støvler. Hvilket ikke lyder, som om det kan lykkes. Men det gjorde det. Det var helt rigtigt og super-personligt. En fantastisk pige, der tør klæde sig, som hun har lyst, og derfor får det til at se helt rigtig ud - på den måde som får mig til at ønske, at jeg turde mere.
Jeg ville heller ikke være ked af at have hår som hende!

This isn't normally a fashion blog, but I simply cannot ignore good personal style. I always get fascinated by people who do things their own way, clothes or interior design.
I met this fantastic girl in a shop in Copenhagen. If I should describe her, it would sound like this: Black top with lace-back, which revealed the outline of a big, nice back tattoo, sequin harem pants and raw soft boots. Which doesn't sound as a success. But it was. It was so right and super personal. A fantastic girl, who dares dressing the way she wants, and therefore totally succeeds - in a way that makes me wish that I dared a little more.
And hair like hers wouldn't make me unhappy either!

No comments:

Post a Comment