Monday, November 26, 2012

Julen kommer snigende! - Christmas comes creeping!


Jeg bliver nødt til at indrømme, at jeg ikke er den mest julede person i verden. Jeg synes, at julen er hyggelig. Det er rart med varme og lys i en mørk tid. Men jeg er ikke helt glad for at drukne i juledekorationer. Men i går kom den alligevel snigende lidt. Jeg fik 2 røde lys forærende i en gavepakke. De passede i mine Nagel-stager, og straks lignede det en lille smule jul.



I have to admit that I am not the most 'Christmassy' person in the world. I think that Christmas is cosy. It is nice with warmth and lights in a dark period. But I am not crazy about a lot of decorations. But yesterday it sort of sneaked up on me anyway. I got a gift bag in which there were 2 red candles. They fit right into my Nagel candle holders, and immediately it looked a bit like Christimas.

No comments:

Post a Comment