Monday, November 12, 2012

En fantastisk gave - A Fantastic Gift

Click the photo to read the full article 


Dag 3. Vi rydder stadig op. Det er en fantastisk oplevelse, og vi lærer begge meget. Vi er nået til det punkt, hvor det roder noget. Hvor det bliver svært, før det bliver godt. Men vi er begge ved godt mod og fortsætter i morgen. Og midt i det hele har jeg fået en fantastisk gave. Et nært familiemedlem har fundet et gammelt kamera og givet det til mig. Det er et Art Nouveau kamera fra ca. 1934, som blev kaldt Billy Clack, og min families billeder blev taget med det, indtil Instamatic blev født. Det er så charmerende, og jeg er lykkelig over at have fået det. Nu skal jeg finde en hædersplads til det.




Day 3. We are still cleaning up. It is a great experience, we both learn a lot. We have come to the point where things are a bit messy. The situation where things get rough, before they become good. But we are both in good spirits and continue tomorrow. And in the middle of this work process, I have received a fantastic gift. A very close family member has found an old camera and given it to me. It is an Art Nouveau camera from approx. 1934 called Billy Clack, and my family’s photos were taken with that, until Instamatic was born. It is very charming, and I am thrilled to have it. Now I will find a good spot for it.

No comments:

Post a Comment