Sunday, December 2, 2012

Adventskrans for fummelfingrede - Advent Wreath for the fumble fingered

Jeg har gået med et billede i hovedet af en lidt anderledes adventskrans, som jeg så i et blad for et par år siden, som jeg synes var ret original, og nu har jeg lånt ideen. Det var nemt, og jeg synes, at det er blevet ret fint. Alt, man behøver er en bakke, noget salt, 2 isbjørne fra BR legetøj (det er Sleichs figurer, som er meget naturtro), 4 lys og nogle neutrale fyrfadlysstager. Vupti - Nordpols- 'adventskrans' for de fummelfingrede! - som bliver tændt om et times tid, når familien kommer.





I have had a picture of a different advent wreath, which I saw in a magazine a couple of years ago. It is rather unconventional, and now I have borrowed the idea. It was easy, and I think that it has become pretty nice. All you need is a tray, some salt, 2 ice bear figures from a toy store (I have bought Sleich's figures, which are very lifelike), 4 candles and 4 neutrale handles sticks, and voila! - North Pole Christmas Wreath for the fumble fingered! It will be lit in an hour, when the family comes.



No comments:

Post a Comment