Saturday, December 8, 2012

Styling amok (måske) - Styling Over Board (Maybe)

Jeg har verdens dejligste famlie - og de har masser af humor. Jeg har tidligere vist min 'advents'-krans med isbjørnene her på bloggen, og et familiemedlem syntes (måske), at jeg (måske) har overstylet lidt, så da jeg kom hjem forleden havde en anden lille figur sneget sig ind i opstillingen, og da jeg forstår et hint, får den lov til at blive - lidt absurd (måske), men jeg elsker fugle, især papegøjer i alle størrelser.



I have the most lovely family in the world - and they have a great sense of humor. I have earlier shown my 'advent wreath' with the ice bears here on the blog, and a family member (maybe) felt that I (maybe) had gone a little overboard, so when I came home the other day another little figure had sneaked it's way into the tableau, and as I understand a hint, it stays - a bit absurd (maybe), but I love birds, especially parrots in all sizes.

No comments:

Post a Comment