Sunday, January 20, 2013

Min sommertøj - My Summer Clothes

Solen skinner, så jeg fik lyst til at lade som om, at sommeren er tæt på, hvad gør man så? (selvom det er minus 9 grader!). Jeg sorterede mit sommertøj. Og som så mange gang før er bunken med tøj, der sidder pænt og er så klassisk, at det ikke råber 'jeg er købt i 2012' ikke den største. Det efterlader følelsen af, at jeg måske slet ikke har noget tilbage, men sådan hænger det ikke sammen. Jeg har præcis lige så meget som før, men har bare erkendt, hvad der rent faktisk stadig passer. Ikke altid sjovt, men så befriende, for der er 2 gode ting ved det. Den første gode ting er, at jeg nu ved, hvad jeg skal supplere med, når det nye forårs- og sommertøj kommer i butikkerne. Den anden gode ting er, at jeg kan gøre plads til det nye og give det gamle til nogen, der behøver det.




The sun is shining, so I felt like pretending that summer is close, so what to do? (even if it is minus 9 degress C outside!). I sorted my summer clothes. Just like many times before I found that the pile with clothes which still fits, and is so classic that it doesn't yell 'I am bought in 2012' isn't the biggest. It leaves the feeling that you have no clothes left, but that isn't how it works. You have just as much as before. You have just acknowledged what really fits. Not always the most funny knowledge, but there are 2 good things about it. The first good ting is that I now know what I need to supplement the remaining pieces with when the new spring- and summer clothes hits the stores. The second good thing is that I can make room for the new by giving the big pile to somebody who needs it.

No comments:

Post a Comment