Saturday, February 16, 2013

Fashion Power Personality!


I dag havde jeg tænkt mig at skrive om to fine små shops, som jeg er faldet over, men det må simpelthen vente til næste blog! Fordi midt i denne grå menneskemasse på Strøget så jeg dette ...

Today it was my intention to tell about two great little shops, I have found, but it simply has to wait to the next blog! Because in the middle of this grey mass of people at the pedestrian street, Stroeget, I saw this ...






 Denne fantastiske pige forsvandt ind i en forretning, og en gruppe unge mennesker kom ud og stirrede efter hende. Fuldt forståeligt. De smilede også - smil, der sagde 'Respekt'! Jeg måtte bare standse hende og tage et billede mere, som I kan se, og jeg ville gerne have taget rigtig mange, men alle standsede op, og det var måske lidt for meget opmærksomhed. Men hvor ville det hele dog være meget mere festligt, hvis der var flere, inklusiv mig selv, der ville gøre lidt mere ud af, hvordan vi gerne ville vise vores personlighed. Jeg kan kun sige, at selv uden nitter og læder: You rock, Girl!

This fantastic girl went into a shop, and a group of youngsters came out and stared at her back. Quiet understandable. They also smiled - a smile which said 'Respect'! I just had to stop her and take a photo more, as you can see, and I would have liked to take a lot more, but everybody stopped, and maybe that was a little too much attention. But wouldn't it be a lot more fun and festive, if more people, including myself, would pay a little more attention to how we want our personality to show. All I can say that even without studs and leather: You rock, Girl!

No comments:

Post a Comment