Friday, March 8, 2013

Designerstole i miniudgave - Designer Chairs in Mini Size

Jeg har før sagt, at jeg ikke er meget for nips, og jeg har ikke ret meget pynt stående. Men somme tider falder jeg alligevel for noget. Og jeg bliver helt blød i knæene, når jeg ser noget i miniature-størrelse. Så jeg har anskaffet designerstolene 'Svanen' og 'Ægget' designed i stor størrelse af Arne Jacobsen og produceret i mini-størrelse af Fritz Hansen A/S Denmark. Du kan få dem hos Minimii.





I have before told that I am not very keen on decorative objects, and I don't have much standing around. But sometimes I fall for something anyway. I get all soft in the knees, when I see something in thumbnail sizes. So I have bought the designer chairs 'The Swan' and 'The Egg' designed in real size by Arne Jacobsen, and produced i mini-size by Fritz Hansen A/S Denmark. You can get it at Minimii.

No comments:

Post a Comment