Friday, March 1, 2013

Fødselsdagsblomster & Elvis - Birthday Flowers & Elvis

Jeg havde fødselsdag sidste søndag, og mine søde kolleger gav mig blomster. På 5.dagen er der stadig ikke en eneste blomst, der hænger med hovede, så jeg tog dem med hjem til weekenden. De er fra Bering Blomster, som desværre ikke har nogen hjemmeside, der viser, hvor dygtige de er. De laver nogle fantastiske buketter. Nu er det afslapning sammen med min søde undulat, Elvis.




It was my birthday last Sunday, and on Monday my sweet colleagues gave me flowers. Now on day 5 there aren't one single flower showing signs of letting go, so I brought them home for the weekend. They are from Bering Flowers, who unfortunately hasn't got a website, which show, how talented they are. They make amazing bouquets. Now it is relaxation together with my sweet budgie, Elvis.

No comments:

Post a Comment