Sunday, April 21, 2013

Fra Chanel til lakrids - From Chanel to Licorice

Jeg lovede at komme tilbage til, hvad jeg havde købt i lørdags. Jeg købte espresso, som jeg drikker nu, et glas mandelcreme fra Summerbird, som er fantastisk og kan bruges i stedet for Nutella (som også er dejligt). Det er blevet foræret væk som værtindegave. Lækker lakrids fra Bülow, som udgjorde weekend-slikket - og som er spist! Bogen, som jeg er begyndt at læse. En base øjenskygge fra Chanel,en Mac mascara, der ikke klumper, holder pæn hele dagen og tryller vipperne længere. Og endelig et par boxe fra Nomess, som jeg er stor tilhænger af. De findes i alle størrelser til alle formål, ser lækre ud og gør det let at holde orden. De kan købes mange steder, se dem her. Nu lægger jeg nogle småting i dem, og så skal de bruges til gaver.




I promised to tell what I bought Saturday. Espresso, which I am drinking now, a glass of almond creme from Summerbird, which is fantastic and can be used as Nutella (which also is great). It was a small gift for a friend. Delicious licorice from Bulow, which was the weekend candy - and is already eaten! The book, which I have started reading. A base eyeshadow from Chanel, a mascara from Mac, which doesn't smudge, stays on all day and makes the lashes longer. Finally a couple of boxes from Nomess, which I am a big fan of. They come in all sizes for all purposes, looks elegant and makes it easy to keep order. They can be bought a lot of places, see them here. I am going to put a few small items in them and use them as gifts.

No comments:

Post a Comment