Friday, April 19, 2013

Lørdagsshopping om fredagen - Saturday's Shopping on a Friday

Jeg var nødt til at tage ind til København, og som det fremgår af tidligere indlæg, er det ikke noget, jeg er ked af. Tværtimod. Men jeg har andre planer i weekenden, så jeg var virkelig effektiv her til aften og fik købt de ting, som jeg skulle have. Det blev faktisk til den ret meget! Jeg købte bl.a. kaffe (Nespresso har en sæson-espresso, der hedder Trieste, som jeg bare måtte have noget af!) og nu skal jeg snart have en kop sammen med en scone af Meyer's. De absolut bedste. Jeg købte også make-up, lakrids, en bog og gaver. Men dem ser I senere.  Nu er det fredags-afslapning!





I had to go to Copenhagen, and that isn't something that I am unhappy about, which probably has come to your knowledge already. On the contrary. But I have other plans for the weekend, so I was reallly effective tonight and bought the things I needed. It was actually quite a lot. I.e. I bought coffee (Nespresso has a new season espresso, called Trieste, which I just had to buy after tasting) and now I am going to have a cup together with a scone from Meyer's. Have never tasted better scones. I also bought make-up, a book, licorice and some gifts. But I will show you that later. Now it is Friday night relaxation!

No comments:

Post a Comment