Thursday, June 27, 2013

Elektronik er fantastisk- Electronic Stuff is great

Jeg elsker at læse, og jeg gør det hver dag i bussen på vej til og fra arbejde. Jeg har lige læst en trilogi. Tre bøger hver på ca. 700 sider, og de 2 første var lette at have med. Det var paperbacks. Men den sidste bog fandtes kun i hard cover, så det er næsten en mursten! Jeg elsker også, når ting er kompakte og praktiske, og der er bøger, der skal være papirbøger. De forsvinder aldrig. Men der er også bøger, som det er fint nok at have på f.eks. en Kindle - som jeg nu har bestilt, før jeg får myoser og bliver skæv i ryggen af at slæbe. Og så får jeg også plads til de samlede værker af gamle mestre.



I love to read, and I do it every day on my way to and from work in the buss. I have just read a trilogy. Three books approx. 700 pages each, and the two first ones were easy to carry. They were paperbacks. But the last book was only in hard cover, so it is almost a brick! I also love when things are compact and practical, and there are books which must be printed. Paper books will never disappear. But there are also books, which are fine to read on i.e. a Kindle - which I have ordered now, before I get a neck strain of carrying heavy books. And then I will also have room for the collected works of the old masters.


No comments:

Post a Comment