Wednesday, June 19, 2013

Et lille hjem - A small home

Når man bor småt, må man somme tider gentænke sin indretning. Sidste efterår anskaffede jeg
et større bord, som fungerer virkelig godt som spise- og arbejdsbord, men det gav et lidt trykket indtryk. Så i søndags tog jeg mig sammen og fik det gjort. Selvom jeg ikke har særlig mange ting, er det altid et større arbejde, end man regner med. Men jeg er meget glad for resultatet, for stuen virker meget mere luftig.



When living in a small place, you sometimes have to re-think your decor. Last autumn I bought a bigger table, which is a really good dining-working table, but it looked a bit squeezed. So last Sunday I had the energy and moved things around. Even though that I don't have a lot of stuff, it always turns out to be a bigger job than expected. But I am really happy about the result, because it gives the impression of a lot more space. 

No comments:

Post a Comment