Saturday, June 15, 2013

Jeans Sengetæppe - Jeans Bedspread

På en bytur i formiddags kom jeg forbi en forretning, der havde et tæppe i vinduet - lavet af gamle jeans. Det så fantastisk rustikt ud og er en god ide, så man ikke behøver at smide yndlingsjeansene ud (dem, som man elskede, men som man af en eller anden grund ikke bruger mere). Jeg undskylder den dårlige billedkvalitet, men jeg havde kun min telefon med. Måske tegnet til at købe en ny telefon? Men jeg foretrækker stadig et rigtigt kamera.




During a shopping trip this morning I passed a shop, which had a bedspread in the window - made of old jeans. It looked really good and very rustic and is a good idea, so you don't have to get rid of your favorite jeans (the ones you loved, but for some reason don't use anymore). Sorry about the photo quality, but I only had my phone. Maybe the sign that says: Buy a new phone! But I prefer a real camera.

No comments:

Post a Comment