Wednesday, July 31, 2013

Snart ferie - Holiday soon

På mandag er det tid til ferie for mit vedkommende. Alle, næsten alle, er på vej tilbage på arbejde, og nu er det min tur. Jeg glæder mig. Jeg forlader helst ikke Danmark om sommeren. Jeg har ikke behov for at drøne til et andet land i den periode, hvor der er mulighed for godt vejr, for når det er godt vejr i Danmark, er det perfekt - og hvis det ikke er godt, er det heldigt, at jeg ikke er vejrpåvirkelig. Jeg har bare behov for at være hjemme og gøre alle de ting, som jeg normalt aldrig får gjort i hverdagen. Stille og roligt. Eller ikke at gøre dem!



On Monday it is my turn to go on holiday. Everybody else, or almost everybody, is going back to work, so now I'm the lucky one. I am really looking forward. I don't want to leave Denmark during summer. I don't need to go somewhere else during the period where there is a possibility for great weather here, because then it is perfect - and if not - then it is good that I am not weather sensitive. I just need to be at home and do all the things, I normally don't have time to do, when I am working. Quietly. Or not do do them!

No comments:

Post a Comment