Tuesday, August 27, 2013

Min favoritgade, 1 of 2 - My Favorite Street, 1 of 2

Gl. Kongevej - elsker den! Start oppe fra Frederiksberg - fordi den sidste del før Vesterport er lidt kedeligt - og så er der afvekslende forretninger, cafeer, tøj- og designbutikker. Jeg har tidligere nævnt Mumuland og Bonné, og nu må jeg tilføje Lacour Lilholm her, tøj og ting, og designforretningen Black her. Den sidste er en fantastisk forretning med keramik og massevis af lækre ting i den skønneste farveskala. Selv for mig, der er lidt farveforskrækket. Så en af mine sidste feriedage, hvor der var gråvejr, tog jeg lidt billeder







Gl. Kongevej (The Old King Road!) Start from Frederiksberg - because the last bit before Vesterport is rather dull - so you will find all sorts of shops, coffe shops, clothes- and design shops. I have earlier mentioned Mumuland and Bonné, and now I have to add Lacour Lilholm here, clothes and stuff, and the desing shop Black here. Black is a wonderful place with cheramics and loads of good stuff in the most beautiful color scale. Even for me, who is a little color frightened. So one of my last holidays without sun I took some photos.






No comments:

Post a Comment