Monday, October 14, 2013

Den daglige bustur - The Daily Bus Ride

Dagen startede med fugtigt gråvejr, men efter en arbejdsdag, hvor alt gik glat, tog jeg hjem i det skønneste efterårsvejr. Jeg har, som fortalt tidligere, en temmelig lang tur, med cykel, s-tog og bus, og i dag var jeg helt alene i bussen i over 15 min. Bortset fra chaufføren, selvfølgelig. En virkelig underlig følelse. En del af turen er totalt uinteressant, men ca. 7 min går gennem det skønneste landskab. Vi går med vinter. Jeg så 2 store fugletræk - som jeg desværre ikke fik billeder af.

Der er min bus - Here comes my bus

 Helt tom - Totally Empty
 Smukke marker - Beautiful Fields
 Et kig ned til søen - A View to the Lake
 - og skoven - and to the forest
  Gennem skoven - Through the forrest
 
En smuk rundkørsel - A Beautiful Roundabout

The day started with damp weather, totally gray sky, but after work, where everything went smooth, I went home in the most beautiful autumn weather. I have, as told earlier, quite a long ride first by bike, then train, bus and a walk, and today I was alone in the buss for more than. 15 min. Except for the bus driver, of course Really strange feeling. A part of the trip is totally uninteresting, but for about 7 min. my trip goes through be most beautiful landscape. It goes towards winter. I saw 2 big bird migrations - which unfortunately didn't get the chance to take photos of.

No comments:

Post a Comment