Tuesday, October 8, 2013

Hvad gør dig glad? - What makes You Happy?

Mandag aften kom jeg til at tænke på, hvad der egentlig gør mennesker glade. Min mandag bestod af en solskinsmorgen, hvor jeg hurtigt spiste en gang skyr med vanilje, efter min undulat, Elvis, havde fået frisk mad og vand. Så på arbejde, hvor jeg arbejdede støt hele dagen. Kom lidt sent fra derfra, men tog alligevel til fitness centeret til en gang motion, som jeg bliver mere og mere glad for. Tog hjem, badede og spiste lidt nem mad. Slappede af med det første afsnit af Marvel SHIELDS i tv, som var underholdende, men jeg skal se et par afsnit mere, før jeg bliver fan – eller ikke. Lidt praktisk husarbejde, en kop the og lidt afslapning med en bog, og så var det sengetid. En helt almindelig ’kedelig’ mandag. Almindelige hverdage kan være supergode. Jeg nød min mandag.


Monday night I thought about what makes people happy. My Monday started with sunshine, I was eating a quick yoghurt with vanilla, after my budgie, Elvis (he is satin blue!) had his seeds and fresh water. At work I had an even stream of work done all day. Left a little late, but went to the fitness center anyway for a workout, which I appreciate more and more. Got home, took a bath and a bit of ‘easy’ food, not fast food, though. Turned on the television to take a break with the first episode of Marvel’s SHIELDS, which was entertaining, but I have to see a bit more, before I become a fan – or not. A bit of housework, a cup of tea and a quiet moment with a book, and then it was bedtime. A totally ordinary ‘boring’ Monday. Ordinary days can be super nice. I enjoyed my Monday.

No comments:

Post a Comment