Thursday, October 31, 2013

Stylist-aftale - Stylist Appointment

Jeg sidder her og tænker på, hvad jeg skal have på i morgen - hvilket er lidt tåbeligt, da jeg skal til stylist! Jeg har en aftale efter arbejde om at blive rådgivet om tøj i en eksklusiv forretning! Jeg glæder mig helt vildt, og har ingen ide om, hvad der venter mig. Det er jo ikke, fordi jeg mangler tøj. Mere fordi jeg er lidt træt af det tøj, jeg har! Jeg har klædt mig på den samme måde i årevis. Trygt og sikkert - og totalt forudsigeligt. Pænt og lidt kedeligt. Så I får mere at høre, det er helt sikkert.

En trediedel af mit tøj - A third of my clothes

I am sitting thinking about, what I am going to wear tomorrow - which is a bit silly, as I am going to see a stylist! After work I have an appointment with a stylist to be advised about style in a very fashionable shop! I am really looking forward, and have absolutely no idea about, what is going to happen. It is not exactly because I need clothes. More because I am a bit tired of the clothes I have! I have dressed the same way for years. Safe and secure - and totally predictable. Nice and a bit boring. You will hear more, I promise.

No comments:

Post a Comment