Monday, November 25, 2013

Ommøblering - Re-furnishing

Jeg skal have gæster på søndag til lidt julehygge. Vi skal både lave lidt julepynt og/eller dekorationer, og så skal vi også have noget at spise. Det kan være en udfordring på så lidt plads. Men hvad gør man så? Man flytter om! Kaster møbler frem og tilbage for at få plads, og selvfølgelig begynder man kl. 21.30. Nu orker jeg ikke mere, men sidder her i rodet med en kop kaffe, og det er sengetid om 20 min. Men jeg er lidt glad for det, for det var på tide at få 'renoveret' lidt. Jeg synes efterhånden, at jeg havde fået for mange små møbler ind, og så begynder jeg at få lidt åndenød. Jeg opdaterer jer med udviklingen.




I am going to have a small get-together on Sunday. We are going to make Christmas ornaments/decorations, and then we are going to eat. It can be a challenge in such a small space. But what do you do? You re-decorate! I have been throwing furniture back and forth, and of course I started at 9.30 p.m. Now I cannot go on any longer, so I am sitting in the mess with a cup of coffee, and it is bedtime in 20 minutes. Anyhow, I am pleased that I got started. It was time to do a little 'renovation'. I have for some time had the feeling that I had too many small pieces of furniture, and then I get a little short of breath. I will bring an update.

No comments:

Post a Comment