Sunday, January 12, 2014

Kjoler eller bukser - Dresses or Pants

Jeg ville virkelig gerne gå i kjoler! Ville virkelig gerne. Men jeg kan ikke rigtig finde noget, som jeg føler mig godt tilpas i. Så måske skulle jeg erkende, at jeg er en bukse-pige. Jeg havde købt en kjole, som jeg ville have vist frem, men den blev leveret tilbage i går, efter at jeg havde prøvet den flere gange og kigget på den hver dag i en uge. Det er åbenbart ikke mig. Så da jeg trængte til en ny øjenskygge, og der var 50%, var det lidt et plaster på såret. Så der er stadig overskud på januar-kontoen.




I would really like to wear dresses! Really! But I don't seem to be able to find something that I feel totally comfortable in. So maybe I should accept that I am a jeans/pants girl. I had bought a dress, which I would have shown you, but I returned it yesterday, after having tried it several times and looked at it every day for a week. I wasn't me. So as I needed a new eye shadow, and I got one at 50% discount, it was sort of a consolation. And there is still money on the January account.

No comments:

Post a Comment