Sunday, March 23, 2014

Lektion i nærvær - A Lesson in Presence

Så fik jeg afprøvet mine talenter som konditor, og det gik faktisk ganske godt. Alle sagde aah og uuhm! Min yngste favoritperson blev 1 år. Stor dag! Det er ganske kort tid, siden han blev født, og alligevel føles det, som om han altid har været her. Han er den dejligste unge, og for mig er det blevet en stor lektion i nærvær. Når jeg er sammen med ham, er jeg 100% tilstede, og når jeg går hjem, er min hjerne 'vasket ren'. Han er den  største gave på mange måder.



Now I have tried my talents as a pastry chef, and it went quite well. Everybody said aah and yummi! My youngest favorite person celebrated his first birthday. Big dag! It is a short time ago, since he was born, and still it feels as if he has always been there. He is the most wonderful boy, and for me it has become a fantastic lesson in presence. When I am with him, I am 100% present, and when I go home, my brain has been 'washed clean'. he is the greatest gift in many ways.

No comments:

Post a Comment