Friday, March 21, 2014

Minimalistisk garderobe - Minimalist Wardrobe

Mit nye arbejdsliv er begyndt at tage form, og det er virkelig fantastisk. Jeg føler allerede, at jeg er langt væk fra mit tidligere job. I de første uger lavede jeg småjobs og ryddede op i mine egne ting, og jeg blev inspireret af, at jeg – for hver gang jeg fjernede noget – følte mig lettere og lettere. Det er ikke lang tid siden, jeg ryddede ud i mit tøj og mine sko, men denne gang er jeg gået planken ud. Det er blevet til yderligere 30 stykker tøj eller sko til genbrug. Mit mål er en minimalistisk garderobe, der ikke volder mig kvaler, dækker mine behov, hvor alt passer, så jeg kan åbne mit klædeskab og finde dagens outfit uden at stå og prøve eller overveje og undgå fødder, der gør ondt.


Til genbrugsshoppen - To the secondhand shop


My new work life is starting to take form, and it is really fantastic. I feel that my previous job is way back in the past already. During the first weeks I had a few jobs and also did some clean up in my own stuff, and it inspired me that I – every time I removed something – felt lighter and lighter. It isn’t a very long time ago I gave quite a lot of bags to the secondhand shop, but this time I 'walked the plank'. It became 30 items or pairs of shoes. My goal is a minimalist wardrobe, which doesn’t cause any problems, covers my needs, and where clothes and shoes fits, so I can open my closet and find the day's outfit without second thoughts and have a day without sore feet.

No comments:

Post a Comment