Thursday, April 3, 2014

Kamera-problemer - Camera Problems

Der er noget galt med mit kamera! Jeg har det så dårligt med det. Ikke fordi det er specielt stort og fancy, men det kan alt, hvad jeg har brug for, og det er en handy størrelse. Men noget er galt, så i morgen afleverer jeg det til reparation, og så må vi se, hvornår jeg får det tilbage. Desværre er min mobils kamera ikke rigtig noget at skrive om, men jeg håber på at få det retur hurtigt, og at det ikke er noget alvorligt. Kryds fingre for mig.



Something's wrong with my camera! I feel so bad about it. Not because it is a very big or fancy camera, but it has everything I need, and it is handy. But something is wrong, so tomorrow it goes to repair, and then we will see, when I get it back. Unfortunately the camera in my cell phone isn't anything to brag about, so I hope to get it back in no time, and that it isn't anything serious. Cross fingers for me.

No comments:

Post a Comment