Monday, April 28, 2014

Min egen chef - My Own Boss

Det gik for alvor op for mig i dag, at jeg er min egen boss! Jeg knokler på med mine jobs og har haft travlt, fordi når man er sin egen, skal man være på. Helt klart. Men jeg kan også gøre, som jeg vil! Så i dag bestemte jeg mig for første gang at holde fri på en mandag, fordi vejret var så godt, og fordi jeg havde lyst. Så jeg 'lånte' et af mine favoritmennesker og tog på tur ud i verden! Den bedste eftermiddag man kan tænke sig.

Hej Verden, her kommer jeg - Hi World, here I come


Today it hit me that I am my own boss! I am working hard on all my jobs, and I am very busy, because when you are on your own, you have to be focused! Totally. But I can also do as I want! So today - for the first time - I decided to take the day off, because the weather was so good, and because I wanted to. So I 'borrowed' one of my favorite persons, and went out in the world! It was the best afternoon anyone can imagine.

No comments:

Post a Comment