Tuesday, April 1, 2014

Sengetæppe eller ej - Bed Spread or not

Bruger man sengetæppe? Det gjorde jeg tidligere, men jeg kan godt lide, at min seng bliver luftet ud om morgenen, så nu kommer det på, hvis jeg skal have gæster - hvis jeg altså husker det. Min seng ser pæn nok ud uden. Så jeg har besluttet, at mit dejlige Lexington tæppe også kommer med i min salgsrunde. Når tingene ikke bliver brugt, uanset hvor lækre de er, er de ikke til nogen glæde, så nu håber jeg, at tæppet bliver til en andens glæde.






Do you use bed spread? I did once, but I like my bed to be ventilated in the morning, so now I the put on the bred spread, when I have guests - that is if I remember it. My bed looks nice without. So I have decided to let my wonderful Lexington spread to go into my 'sales round'. When things aren't in use, no matter how nice they are, they make nobody happy, so now I hope that it will make somebody else happy.

No comments:

Post a Comment