Monday, May 19, 2014

Et værdifuldt job - A Precious Job

Jeg har været babysitter i dag. Det er virkelig et privilegium at få lov til at opleve en lille babydrengs udvikling. Han lærer nye ting hver dag. Det er helt fantastisk. Han fortæller mig lange historier på babysprog, men han ser mig direkte i øjenene for at se, om jeg forstår, hvad han siger. Og underligt nok - det gør jeg 9 ud af 10 gange! Ved ikke rigtig, hvad der sker, men jeg er næsten aldrig i tvivl om, hvad han mener, og hvis jeg er, så spørger jeg ham bare og så fortæller han tålmodigt igen. Han er 14 måneder i dag!

Nu vil jeg prøve at lande på fødderne igen og komme i gang med at oversætte bog!



I have been a babysitter today. It is really a privilege to get the opportunity to experience a small baby boy's growth. He learns new things every day. It is so fantastic. He tells me long stories in baby language, looks directly into my eyes to see, if I understand what he is saying. And strangely - I do. Nine out of ten times! I don't quite know how that works, but I am almost never in any doubts about what he means, and if I am, I just ask him and he patiently tells me again. He is 14 months old today!

Now I will try to land on my feet again and start translating my book!

No comments:

Post a Comment