Thursday, May 15, 2014

Impulskøb - Impulse Purchase

Hej igen. Jeg har været lidt væk på grund af lidt( ikke alvorlig) sygdom i familien, men alle er nu på ret køl igen, så jeg er tilbage. Det fejrede jeg med et - for mig ikke helt almindelig - impulskøb. Ingen regel uden undtagelse, og måske er det længsel efter sommer, der fik mig til at købe den meget fotograferede strand-kimono fra H&M. Den ser ikke ud af noget, men er så sød, når den kommer på, og jeg kunne bare se mig selv i et par hvide jeans og en hvid top med den over knyttet foran! Så kom bare, sommer. Jeg er klar! Om nogle dage kan jeg vise jer et køb, der på ingen måde er et impuls køb!




Hello again. I have been gone for a little while due to some (not serious) illness in the family, but everybody are fine again, so I am back. I celebrated that with a - for me quite unusual - impulse purchase. No rule without an exception, and maybe it just is my need for summer, which made me buy the beach kimono from H&M. It doesn't look like anything, before you put in on, and I could just picture myself in a pair of white jeans and a white top and the kimono closed in the font with a knob! So Summer, I'm ready! In a few days I will show you a purchase which in no way is an impulse!

No comments:

Post a Comment