Friday, July 25, 2014

Fotooptagelse i mit hjem - Photo shoot in my Home

I går blev der vendt op og ned på mit hjem. Jeg var blevet spurgt, om jeg ville lægge hus til et fotoshoot, og det ville jeg selvfølgelig gerne. Så jeg optrådte lidt som stylist og assistent og foreslog noget i retning af det første billede. Men art directoren ville have noget mere hjemligt, det måtte ikke ligne et kontor, og så blev min lille undulat, Elvis, fotomodel . Ting blev flyttet centimeter frem og tilbage, lys blev evalueret, og man vidste helt klart, hvad man ville have. Sjov oplevelse.



Yesterday my home was turned upside down. I had been asked, if I would let my flat be background for at photo shoot, and of course I would. So I was kind of a stylist and assistant and suggested something like the first photo. But the art director wanted something more 'like home'. It was not supposed to look like an office, and then my little budgie, Elvis, became a model. Things were moved inches back and forth, light was being corrected, and they knew exactly, what they wanted. Fun experience.

No comments:

Post a Comment