Thursday, August 7, 2014

Nem oprydning - Easy De-Cluttering

I et af mine skabe står der altid en papirpose af solid kvalitet til opsamling af ting, som jeg vil af med. Det vil sige, når jeg får fat i en t-shirt, et spil, en bog, som jeg ved, at jeg ikke kommer til at bruge mere, så lægger jeg den dér, mens jeg har det i hænderne. Posen gennemgås, når den er fuld og bliver leveret til genbrugsshoppen. Til trods for flere større oprydninger i år er det allerede blevet til hel pose fuld. Det giver luft og afliver 'døde' ting i mit hjem let og smertefrit. Det er en meget let form for løbende oprydning.

Det ser ikke ud af meget... - It doesn't look much...

men det er faktisk en hel del! - but in fact it is quite a lot!

In one of my closets I always have a solid paper bag for collecting items, I want to get rid of. It means that when I pick up a t-shirt, a game, or a book, which I know that I will never use again, I put it there immediately.  Then I go through the bag, when it is filled and give it to the secondhand shop. So in spite of several big 'clean-outs' this year one more bag is filled now. It gives space and I get rid of 'dead' things in my home, and at the same time it is a totally pain free way of ongoing de-cluttering.

No comments:

Post a Comment