Tuesday, September 2, 2014

Godt gået, Nespresso - Well done, Nespresso

Jeg reklamerer ikke ofte her på bloggen, men jeg vil alligevel give lidt ros i dag. Nespresso lancerer sit genanvendelses-program af kapsler i dag. Jeg har drukket deres kaffe i årevis, og det har altid pint mig lidt bare at smide kapslerne ud. Men det behøver jeg så ikke længere. Jeg går her helt naturligt ud fra, at Nespresso så også har regnet på, hvad opsamling og kørsel af kapslerne kommer til at koste i miljøregnskabet. Der er mange opsamlingssteder både i forretninger og forretningskæder.
De af os, der var heldige at være i forretningen i dag, fik en kontainer med hjem + noget kaffe og Nespresso-bladet - som jeg varmt kan anbefale til alle, der godt kan lide gode fotos. Kaffedrikkere eller ej. Det kan læses på nettet.




I don't often advertise for anybody here on my blog, but I will give a bit of praise today. Nespresso is launching their capsule recycle system today. I have been drinking their coffee for years, and I have always felt a bit bad about just throwing out the capsules. But I don't have to do that anymore. Of course I assume that Nespresso has calculated what collecting and transporting the empty capsules will cost in the environmental report.
The customers who were lucky to be in the shop today got a goodie bag with a container + coffee and the Nespresso magazine - which I can recommend to everybody, who like good photos. Coffee drinkers or not. You can find it on the net.

No comments:

Post a Comment