Wednesday, October 29, 2014

Afslag - Rejections

Siden jeg blev min egen boss, lærer jeg noget hver dag. Bl.a. at tage afslag og selv at sige nej tak.
I dag fik jeg tilbudet at få noget på tryk, hvis man måtte redigere i det og klassificere det som et læserbrev. Men jeg har skrevet en artikel, ikke et læserbrev. Så jeg sagde nej. Jeg er så seriøs omkring det, jeg gør, at jeg ikke går på kompromis!

Det er en fantastisk årstid - It is a fantastic time of year

Since I became my own boss, I learn something new every day. F.ex to take rejections, and to say no when something doesn't feel right. Today I had the offer to have something on print, if they could edit my work and bring it as a reader's letter. But I have written an article, not a letter to the Editor. So I said no. I am so serious about what I do, that I will not compromise. 

No comments:

Post a Comment