Monday, October 27, 2014

Ingen sko-fetish her! - No Shoe Fetish Here!

I ved allerede, at nye sko er en pine for mig! Jeg ved, at det betyder vabler og skrabede tæer i mange dage, lige meget hvor bløde og lækre skoene er. Jeg beundrer virkelig de kvinder, der kan gå i sko, der gør ondt. Jeg kommer til at se så forkrampet ud i ansigtet, at folk spørger, om jeg er syg.
Men når noget nyt kommer ind - som i lørdags - så skal noget andet ud, og det bliver de sko, som jeg kan gå til verdens ende i, fordi de er virkelig tiltrådt. Men nu var det blevet pinligt. Denne gang havde jeg trukket det for langt. Jeg ved det! Det er tæt på ynkeligt... Jeg vil holde et minuts stilhed, når jeg smider dem i skraldespanden.




You already know that new shoes is a pain for me! I know, that it means blister and scraped toes, no matter how soft and comfortable they are. I really admire the women, who can wear shoes, which hurt. If I do that, my face expression becomes totally cramped, that people ask, if I am sick, so I have given that up. But when something new comes into the house - see Saturday's input - something else goes. It will be the shoes I can walk to the end of the world in, because they have been 'broken'. But they really had become embarrassing. This time I had pushed it too far. I know! It is close to pathetic...  I will take a moment of silence, when they go into the bin.

No comments:

Post a Comment