Saturday, October 25, 2014

Shopping og ændrede planer - Shopping and Change of Plans

Her til formiddag skulle jeg have haft en ansigtsbehandling, som jeg længe har set frem til. Det har jeg ikke prøvet i årevis. Og så blev den aflyst på grund af sygdom. Så det bliver en anden dag.

Jeg skulle også købe en spansk grammatikbog, fordi jeg er startet på et spansk kursus. Men at sende mig ind i en boghandel, er som at sende et barn ind i en slikbutik! Jeg kom ud med ialt tre bøger. Senere fandt jeg så de sneakers, som jeg har kigget efter i nogen tid, så må man sige, at til trods for aflysningen, blev det en dag med succes. Måske lidt dyrere end forventet!


This morning I was going to a beauty parlor to have a facial, and I was really forward. I haven't done that for years. And then it was cancelled due to illness. So that will be another day. 

I should buy a Spanish grammar, because I have started studying Spanish. But for me being in a book store is like a child in a candy store! So I came out with three books. Later I also found the sneakers, I have been looking for for some time, So in spite of the cancellation you can say that the day ended up as a success. Perhaps a bit more expensive than expected!

No comments:

Post a Comment