Tuesday, November 25, 2014

Memorabilia til salg - Memorabilia for Sale

Jeg har for lidt hyldeplads, så nu sælger jeg bl.a. 3 kataloger fra Sotherby's auktioner, som jeg erhvervede i tidernes morgen. Det ene er et gigantisk katalog over Jacqueline Kennedy Onassis's bo fra 1996 på 584 sider, og det andet er kataloget over Kennedy Homes fra 2005 på 380 sider. Det sidste er fra Katharine Hepburns bo fra 2004 på 250 sider. Ialt bøger, der vejer ca. 5 kg tilsammen! Det er med lidt vemod, for det er flotte bøger som giver et billede af nogle fantastiske personligheder, men somme tider må man indse, at der måske er nogen 'der ude', der ville have større glæde af dem, end jeg har nu - især nu hvor jeg skal bruge plads til noget nyt i mit liv.





I have too little shelf space, so I am selling 3 catalogs from Sotherby's Auctions, which I bought a long time ago. One of the catalogs, The Estate of Jacqueline Kennedy Onassis, is a gigant of 584 pages. The next one is Property over Kennedy Family Homes, 380 pages, and the last one is The Estate of Katharine Hepburn from 2004, 250 pages. All together I think that they weigh 5 kilos!
I am a bit sad about it, because it is beautiful books which gives a picture of fantastic personalities, but sometimes you have to acknowledge that maybe somebody 'out there' would get a bigger pleasure of them, than I have now - especially now when I need space for something new in my life.

No comments:

Post a Comment