Monday, November 24, 2014

Tøj ind, tøj ud - Clothes in, Clothes out

Så var jeg - igen - i København for at bytte øjenskyggen fra i fredags! og det var de selvfølgelig meget kede af at have givet mig to ens. Da jeg kom ud af forretning havde vejret skiftet fra næsten mørkt regn, sog solen skinnede, så turen kom også til at gå op ad Købmagergade. Forbi Esprit... eller rettere ind i Esprit! De har sådan nogle gode toppe med smalle stropper, som jeg bruger sommer og vinter, og de var på tilbud. Så en sort og en hvid + en strik-bluse med striber (elsker striber!) blev det også til. Men det er ok, for i går havde jeg besøg af en meget kær veninde, der manglede bluser, og da hun har haft en kæmpe regning på sin bil, fik hun 2, som jeg synes var en anelse korte til mig. Sådan får man to glade mennesker og lidt ryddet ud af klædeskabet!



Again in Copenhagen - to get the right eye shadow - see Friday! and they were of course very sorry to have given me the wrong color.
After a very dark, rainy morning the sun had started shining, so I went up Koepmagergade. Passed the Esprit Shop... or rather went into the Esprit shop! They have such good tops with spaghetti straps, and I use them winter and summer, and there was an offer. So one black top and one white one were bought, as well as a knit sweater with stripes (I love stripes) went the same way. But that was ok, because yesterday I had a very dear friend visiting me. She had just had a big repair on her car (read: a very expensive one) and didn't have many winter blouses, so I gave her two of mine, which I thought were a bit short for me. That's how you make two persons happy, and clean out your closet at the same time!

No comments:

Post a Comment