Tuesday, January 6, 2015

Købestop dag 5 - Purchase Stop Day 5

Jeg ved egentlig ikke rigtig, hvad det er, der foregår, men jeg køber ingenting overhovedet! Måske har jeg fået hjernevasket mig selv?! Jeg bruger næsten ikke nogen penge, og det har fået mig til at undre mig over, hvad det egentlig er, jeg plejer at bruge penge på. Det har spredt sig til alt, jeg køber, og ikke kun til tøj og ting. Måske har jeg ved dette eksperiment bare fået fokus på, hvad det reelt er, jeg har brug for?

Gårsdagens køb: Et ringbind til mit spanskursus (nu kunne mine notater ikke være i et charteque mere) og et glas rødbeder!

Omringet af udsalgsskilte - Surrounded by sales signs 

Dagens køb - Purchase of the Day

I really don't know, what is happening, but I am buying nothing! Maybe I have brainwashed myself?! I practically spend no money, and it has made me wonder, what I normally would spend money on. The new attitude has obviously spread to everything I buy, and not only to clothes and items which take up space. Maybe this experiment just has given me focus on what I really need?

Yesterday's purchase: A binder for my Spanish lessons (now my notes were to many to carry around in a plastic cover), and a glass of pickled beets!

No comments:

Post a Comment