Thursday, January 1, 2015

Nyt år, ny energi - New Year, New Energy

Det er sjovt, som et nyt år kan give energi! Jeg ved ikke rigtig, hvor det kommer fra, men i formiddags har jeg haft så meget af det, at det skulle udnyttes. Så jeg har været ude at handle, lavet en gryderet til familien, som kommer i aften, og sorteret lidt i min garderobe. Det blev til 7 bluser. Så nu er min daglig-garderobe nede på 45 stykker tøj. Jeg ved, at super-minimalisterne anbefaler ca. 30 stykker tøj, men når man som mig godt kan lidt at bruge lag-på-lag = cardigan og skjorte eller t-shirt, vil jeg have lidt mere, og der er store muligheder for at variere, for alt kan kombineres.



It is strange, how a new year can create energy! I don't quite know, where it came from, but before noon I had so much of it that I just had to make use of it. So I have been shopping, made a casserole for the family who is coming tonight, and sorted my wardrobe. So 7 blouses with long and short sleeves are going. Now my wardrobe is down to 45 pieces. I know that the super minimalists recommend approx. 30 piece, but if you, like me, like to wear layers = cardigan with t-shirt or a shirt, I want a bit more. But I have big possibilities to variate, because I can combine the pieces.

No comments:

Post a Comment