Friday, February 27, 2015

En bytur - A trip to the City

Formiddagen er blevet tilbragt i byen. Jeg har været inde og få ordnet mine fødder, og det elsker jeg bare. Jeg svæver bagefter.
Bagefter kiggede jeg vinduer og købte lidt mad, og nu skal jeg have en sen frokost.
Det eneste jeg kom hjem med, som kunne ligne noget, jeg ikke behøver, er småkagerne. Jeg bliver ikke fristet af impulskøb mere. Hjernevasken er total!
Men jeg har stadig en sød tand.



The morning was spent in the inner city. I went to have a pedicure, and I just love that. I am walking on clouds now.
Afterwards I went window shopping, bought some food, and now I am going to have a late lunch.
The only thing going home with me, which looks like something, that I don't need, is the cookies. I really don't get tempted to buy on impulse anymore. The brainwash is working!
But I still have a sweet tooth.

No comments:

Post a Comment