Monday, February 16, 2015

Mit første køb i år - My first Purchase this year

Jeg er en t-shirt/sweater og jeans person. Jeg elsker lækre ting, men er en meget afslappet dresser. Der er forskel på hverdag og fest her i huset. Om vinteren er jeg mest til sweatre - af gode grunde, for det er superkoldt i disse dage.
To sweaters blev smidt ud i lørdags. De var brugt op! De var end ikke gode nok til genbrug. Så som erstatning faldt jeg for denne skjorte til en forandring. Det er skovmandsskjorte-kvalitet, og den er dejlig varm og blød.
Det er også mit første køb, siden mit købestop startede, og med H&M pris har jeg ikke sprængt noget budget!



I am a t-shirt/sweater and jeans person. I love nice clothes, but I am a quite relaxed dresser. There is a difference in everyday life and party for me. During winter I am mostly wearing sweaters - and for a good reason, because it is super cold these days.
Two sweaters was thrown out Saturday. They were totally worn out, not even good enough for the second hand shop. As replacement I found this shirt for a change. It is a lumberjack type quality, and it is warm and soft.
It is also my first purchase, since my purchase stop started, and with a H&M price I haven't blown the budget.

No comments:

Post a Comment