Tuesday, March 24, 2015

Gør det selv-erfaring - DIY Experience

For nogle uger side fortalte jeg, at jeg strikkede på en sweater, som jeg havde ret store forhåbninger til. Den blev rigtig god - indtil den blev vasket! På vaskeanvisningen stod der, at garnet holdt faconen, men det var åbenbart ikke rigtigt, selvom den blev vasket som anbefalet. Min dumhed! Næste gang laver jeg en strikkeprøve og vasker den først.
Man bliver klogere hele tiden!


Some weeks ago I told you that I was knitting a sweater, which I expected to become really nice. And it did - until I washed it! The washing intructions said that the yarn would hold the shape, but this obviously wasn't quite true, even though I washed it as recommended. Not very clever of me! Next time I will make a knitting test and wash that first.
You get wiser all the time!

No comments:

Post a Comment