Wednesday, March 25, 2015

Snart Påske - Easter Comming Up

Jeg er begyndt at tænke på påsken. Den er faktisk min yndlingshøjtid. Jeg elsker gult og grønt, og enten er foråret lige om hjørnet, eller også er det forår allerede. Og så skal hele familien samles til en dejlig frokost med traditionelle påskeretter og snaps!
Så jeg købte det første pynt i dag - en blomst, som jeg har elsket, siden jeg var barn - fordi den har et sødt 'ansigt'.



I have started thinking about Easter. It is in fact my favorite holiday. I love yellow and green, and either Spring is just around the corner, or it is already here. And then the whole family gather to have a great lunch with all the traditional dishes and Danish snaps!
So I bought the first decoration - a flower which I have loved, since I was a kid - because it has a sweet 'face'.

No comments:

Post a Comment