Thursday, April 2, 2015

Gaver til en minimalist - Gifts for a Minimalist

Jeg ved det godt! Jeg er ikke let at give gaver, når jeg helst ikke vil eje noget. Så ofte får jeg noget, jeg kan spise eller drikke, og det er super dejligt. Men en gang imellem er der nogen, der tænker vildt kreativt!
I dag fik jeg et par gele-sokker, som indeholder blødgørende olier og vitaminer! Og så har de nuttede fodspor og er lyserøde. Det er brilliant!
Så i aften skal jeg sove med nat-sokker og vågne op med bløde, velduftende, lækre fødder.
Tak Svigerinde!



I know! It is not easy to give gifts to somebody, who doesn't want to own anything. So very often I get something, which I can eat or drink, and that is nice. But some persons are more creative thinkers than others!
Today I got a pair of gel socks, which contains softening oils and vitamins! And then they have cute footprints and are pink. Brilliant!
So tonight I am going to sleep with night-socks and wake up with soft, nice smelling, delicious feet. Thank You, Sister in Law!

No comments:

Post a Comment