Wednesday, April 8, 2015

Str. L mod str. XS - Size L vs Size XS

Jeg er høj. Eller relativt høj. 176 cm og almindelig bygget, så når jeg køber tøj til mig selv, køber jeg 'almindeligt' tøj. Ikke noget der er for løst og ikke noget, der er for stramt.
Men i går skulle jeg købe en en bluse. En gave til et af mine favoritmennesker. Hun er virkelig petit og har hvepsetalje. Det er en sjov oplevelse at shoppe 'anderledes' tøj. At vælge noget rigtig småt og stramt - og så opleve reaktionen fra de søde butiksfolk, når jeg kan se, at de har lyst til at fortælle mig, at jeg ikke vil se godt ud i en stram størrelse XS. Det er god underholdning!


I am tall. Or relatively tall. 5feet 9 and quite ordinarily built, so when I buy clothes for myself, I buy 'ordinary' clothes. Nothing to loose and nothing too tight.
But yesterday I bought a top. A gift for one of my favorite persons. She is so petit and has a waist like a wasp! It is a great experience to shop 'different' clothes. To choose something really small and tight - and to see the reaction from the nice shop persons, when I can see that they really want to tell me, that I wouldn't look in a clinging size XS. That's good entertainment!

No comments:

Post a Comment