Wednesday, May 13, 2015

Endelig fandt jeg blusen - Finally I found the blouse

Min blå- og hvidstribede sailor sweater fik en plet, som jeg ikke kunne få af, så den måtte ud. Der gik kun ganske kort tid, før jeg virkelig savnede den. Den er helt klart et stykke tøj, som passer godt ind i min dagligdag. Jeg har kigget efter en i flere forretninger uden held, men så var den der - i Gina Tricot. God kvalitet til få penge, og så er det økonologisk bomuld.

Så jeg fik fyldt hullet i min garderobe.



My blue and white striped sailor sweater got a stain, which wouldn't go away, so it had to go. It was only a short time, before I realized that I missed it. It was clearly a piece of clothing, which fits really well with my everyday life. I have been looking for it in a lot of shops without luck, but finally it was there - in Gina Tricot. Good quality,  a reasonable price, and it is organic cotton.

So now I stuffed the hole in my wardrobe.

No comments:

Post a Comment