Friday, May 8, 2015

Storcentre og mig... og sko - Malls and Me... and shoes

Jeg er ikke den store fan af storcentre. På en eller anden underlig måde dræner det mig at være der.
Til gengæld kan jeg gå gade op og gade ned og kigge ind i små forretningen uden problemer. Jeg ved ikke hvorfor, men sådan er det.

I dag var jeg nødt til det, for jeg skulle ud og finde noget bestemt - som jeg ikke fandt - men til gengæld fandt jeg et par sko, der passer til alt mit sommertøj, og de var nedsat! De er så meget mig: Helt enkle, smuk farve og meget komfortable. Jeg er helt sikker på, at jeg kommer til at bruge dem meget i sommer, når det ikke er sandal-vejr.

Og nu ryger et par gamle sko ud - for når en ting kommer ind, ryger en anden ud.

Fisketorvet med den smukke skulptur
Fisketorvet - The Fish Market mall (no fish there!) - with the fantastic sculpture

Mine nye sko - My new shoes

I am not a fan of malls. In some strange way it drains me to be there. But I can stroll up and down many streets looking into small shops without problems. I don't know why, but that's the way it is.

Today I had to go to a mall, because I had to look for something special - which I didn't find - but I was lucky. I found a pair of shoes, which will fit with all my summer clothes, and they were on a sale! They are totally 'me'. No fuss, great color and very comfortable. I am quite sure that I will use them a lot this summer, when it isn't sandal-weather.

Now a pair of old shoes has to go! One thing in - another thing out!

No comments:

Post a Comment