Friday, November 20, 2015

Et lille opbevaringssted - A Small Container

Jeg har længe savnet en boks, en æske eller et lille opbevaringssted til mine usb-sticks, mine memory cards, cardholder, viskelæder og andre småting.
Da jeg var på Louisiane for et par dage siden, gik jeg en tur i deres gift shop, som er ganske fantastisk, og der stod en lille keramik-'kugle' og råbte på mig. Jeg kunne slet ikke stå for den, så nu er den her på mit bord.



For a long time I have been looking for a small box or container for my usb sticks, my memory cards, card holder, eraser and other small gadgets.
When I was at Louisiana Art Museum a couple days ago, I looked around in their gift shop, which is quite fantastic, and there I found this little ceramics 'ball'. It was yelling my name, so I couldn't resist, And now it is here on my table.

No comments:

Post a Comment