Friday, November 27, 2015

Mine Black Friday indkøb - My Black Friday Shopping

Mine Black Friday indkøb blev til en liter mælk og rugbrød! Og en kanelsnegl!
Til gengæld købte jeg et par øreringe sidste uge, som jeg er rigtig glad for. Jeg er meget glad for blandingen af forskellige materialer og det lidt rå look.
Jeg ser frem til weekenden. Der er ingen stress på. Kaffe med en ven lørdag og middag med mine favoritmennesker på søndag. Total afslapning. Håber, at jeres weekend også bliver afslappende.


My Black Friday purchases was milk and rye bread! And a cinnamon bun! 
But I bought a pair of earrings last week, which I am quite pleased about. I like the mix of different materials and the raw look.
I am looking forward to the week end. No stress. Coffee with a friend on Saturday and dinner with my favorite persons on Sunday. Total relaxation. Hope that your week end will be just as laid back.


No comments:

Post a Comment